Helwing w Londynie

2017-05-19 08:59:07(ost. akt: 2017-05-19 10:13:30)

Autor zdjęcia: Archiwum szkoły

w dniach 23-28 kwietnia odbyła się wycieczka do Londynu, w której brali udział głównie uczniowie klasy brytyjskiej III F, ale również parę osób z innych klas Gimnazjum im. Jerzego Andrzeja Helwinga w Węgorzewie. Uczniom towarzyszyli opiekunki: Dorota Jurkiewicz, Larysa Stefinina, Grażyna Cieślik oraz Maria Chludzińska.
Podróż trwała około 30 godzin autobusem, najpierw przez Polskę, później Niemcy, Holandię, Belgię, Francję, następnie eurotunelem przez kanał La Manche do Anglii. Pierwszego dnia w Londynie zobaczyliśmy południk 00 w Greenwich. Mogliśmy wtedy stanąć jednocześnie na dwóch półkulach! Widzieliśmy również Opactwo Westminsterskie, Big Ben, teatr szekspirowski „The Globe”, Muzeum Narodowe, spacerowaliśmy brzegami Tamizy oraz odwiedziliśmy Chinatown. Pod koniec dnia na miejsce spotkania przyjechali nasi opiekunowie, u których podczas pobytu w Londynie mieliśmy spędzać noce. Przygotowywali nam również pyszne angielskie posiłki oraz lunche na czas zwiedzania.

Drugiego dnia zwiedzaliśmy Tower of London- skarbiec rodziny królewskiej, zamek w Windsorze- największy zamieszkały zamek na świecie, ogromne Muzeum Historii Naturalnej oraz British Museum. Widzieliśmy również Tower Bridge i Buckingham Palace, gdzie zrobiliśmy sobie pamiątkowe zdjęcia. Ostatnią atrakcją dnia była przejażdżka London Eye. Naprawdę niesamowite widoki!
Ostatniego dnia pożegnaliśmy się z rodzinami i ruszyliśmy prosto do Muzeum Figur Woskowych, Madame Tussauds, następnie zrobiliśmy ostanie zakupy i wyjechaliśmy z Londynu. Wszyscy szczęśliwi i pełni wrażeń wróciliśmy do domów! To była niezapomniana wycieczka!
(Julia Świrska, III F, gimnazjum w Węgorzewie)

Czytaj e-wydanie

Pochwal się tym, co robisz. Pochwal innych. Napisz, co Cię denerwuje. Po prostu stwórz swoją stronę na naszym serwisie. To bardzo proste. Swoją stronę założysz klikając " Tutaj ". Szczegółowe informacje o tym czym jest profil i jak go stworzyć: Podziel się informacją: