Czwartek, 13 grudnia 2018. Imieniny Dalidy, Juliusza, Łucji

Biwak klasy VI

2013-06-27 10:09:35 (ost. akt: 2013-06-27 10:17:05)

Autor zdjęcia: Zofia Kruk

22 czerwca, w sobotę rano na trzydniowy wypoczynek pod namiotami wybrali się uczniowie klasy VI pod opieką P. Zofii Kruk. Biwakowaliśmy na campingu BOROWO w Bystrym.

Dwa dni były bardzo upalne, wówczas większość czasu spędzaliśmy na plaży i w wodzie. Mogliśmy korzystać także z rowerów wodnych. Dobry humor nie opuszczał nikogo. Urządzaliśmy piesze wycieczki i wyprawy po okolicy. Byliśmy w Giżycku, spacerowaliśmy ulicami miasta, zwiedziliśmy także WIEŻĘ CIŚNIEŃ - punkt widokowy. Zjedliśmy pyszne zapiekanki, kebaby, tortille i lody i już w strugach deszczu wracaliśmy do obozowiska. Wieczorami graliśmy w scrabble, UNO, piłkę, bawiliśmy się, korzystaliśmy ze sprzętu dostępnego na campingu i oczywiście śledziliśmy ranking szkół w konkursie „Kolorowe boiska”. A gdy zapadała już ciemna noc, gdzieniegdzie w namiotach słychać było jeszcze ciekawe opowieści i długie pogawędki. W poniedziałek wieczorem wszyscy wracali opaleni i radośni, że dobrze się bawili, i smutni, że biwak tak szybko się skończył.